Subject: Re: Vabariigi Valitsuse määruse „Teose autoritele makstava tasuga seotud Vabariigi Valitsuse määruste muutmine“ eelnõu kooskõlastamine
From: "Kaidi Urmet" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>,Mart Jagomägi <[email-masked]>,Ülle Ergma <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Vallo Kalvik" <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Dec 2024 15:08:22 +0200

Tere!

Eesti Kirjastuste Liit tänab ettepanekute arvestamise eest. Eesti 
Kirjastuste Liit on nõus reprograafiahüvitise määruses tehtud 
muudatusettepanekutega. Samas oleme jätkuvalt seisukohal, et 
reprograafiahüvitis kirjastustele ei kata haridusasutuste kopeerimisest 
tekkiva saamata jäänud tulu. Edastasime 2. jaanuaril 2024. aaastal 
sellekohased ettepanekud Justiitsiministeeriumile seoses autoriõiguse 
seaduse VTK-ga (ettepanekud lisatud). Teeme ettepaneku, et 
Kultuuriministeerium algataks 2025. aastal koos Eesti Kirjastuste Liiduga 
läbirääkimised Haridus- ja Teadusministeeriumiga reprograafiahüvitise 
rahastamise teemal.

Lugupidamisega,
Ülle Ergma
Juhatuse esimees
Eesti Kirjastuste Liit

Kaidi Urmet
Tegevjuht
Eesti Kirjastuste Liit
5067423

On 2.12.2024 9:54, [email-masked] <mailto:[email-masked]>  wrote:

Tere!

Teile on saadetud Kultuuriministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Vabariigi Valitsuse määruse „Teose autoritele makstava tasuga 
seotud Vabariigi Valitsuse määruste muutmine“ eelnõu kooskõlastamiseks 
esitamine

Registreerimise kuupäev: 29.11.2024

Registreerimise number: 1-12/1362-1.

Täiendavate küsimuste korral palume pöörduda e-postil [email-masked] <mailto:| 
[email-masked]>  või helistada telefonil 628 2222.

Kultuuriministeerium
Suur-Karja 23, 15076 Tallinn
Üldtelefon: 628 2222
Üldfaks: 628 2200
E-post: [email-masked] <mailto:| [email-masked]>
www.kul.ee <https://www.kul.ee/>